About Me

My photo
bbyuse for short . im cool :) This is my blog so get out from here if u HATE it . TYSM :) im a ordinary girl and a BEUTIFUL one too :)

Monday 4 July 2011

3,2,1 CINTA

hai hai .. okey ..tengok tajuk seja ..3,2,1,cinta bukan la saya nak cerita  pasal movie tu mahupun pengalaman saya tgk movie tu .tapii .. sebenarnya saya nak kongsi story pasal saya dan c abang . :|
c abg sudah start masuk poli untuk meninba ilmu lagi .. hari tuh dea pulang sandakan sya bagai nak rak menagis sorang2 dalam bas.. hmp ! sedih la weyh ! after dea plang sandkan saya nda kn jumpa dea dalam masa 2 bulan lagii ! hahaha ~! okey la. apa bely buat .tu la dugaan orang bercinta berjauhan .seypa suru cari pasangan jauh2 kan ? haha! JODOH NAMANYA tu LAI ! apa2 pun saya redha juga laa .. nasib saya dapat buah hati seperti c mohd afiq ney .. mw tawu kenpa ? haha! oke .firstly ..dea sangat la memahi diri ku ini yang kuat mara ,jeles,merajuk dan manja .. ~! HAHA~! (perasan lagi ) yalaa.. tawu laa .dugaan kan bercinta berjauhan . yalaa
ada sesetengah manusia.. asal sambung study d mana2 . ada seja cinta kontrk d tempat dorang sambung study tuh . even masing2 sudah ada pasangan d tempat asal . janji ada tempat yang berkasih sayang , bermadu asmara di sana  . hmp . HOPEFULLY c abg nda la macam tu kan . saya takut juga mw memujinya.nanti nda pasal2 d kasih ketawa pla olh minah2 di sana.. hmp ~! as well as we trust our couple pun cukup memadai kan ? 
abg teach me how to trust somebody . im learning :)
im very sad sbb abg ta dapat celebret birtday abg on 24 july . hhuu ..
sedngkan time annvsry pun ta dpt celebret.then ney birtday nya lg. :(
bg gift pun time annyvesry sdh terlmbt.apa lg untuk birtday nya . hhuu .. sedih ...


alhamdulilah . RAYA this year abg pulang papar dulu ! YES . alhamdulilah . syukur sgt2 saya . 
tapi saya rasa dea ta lama dekat papar. hopefully almost 1 week pun i sdh bersyukur . :) 
sedihnya PUASA this year kami ta dapat together .hhu . . ntah la. sedih juga .tapi apa bley buat kan .
hhii . ! 
apa2 pun . this year . between me and him . nak baju raya colour grey .haha! habis .ney kali la. :DD 
tp tu pun klw kesampaian la. hhi
kalau ta. diam2 jer. :P 
okey now jam 2.38pm ..c abg belum bangun lg. awal konon dia bgn tdi . p mendaftar masuk poli . hmp . okey la. i nak rehat2 dlu . tggu c abg txt .. layan dulu boring ney .start sdah c abg kasih tggl i sorang2. haha! okey .bye all :) 

No comments:

Post a Comment