About Me

My photo
bbyuse for short . im cool :) This is my blog so get out from here if u HATE it . TYSM :) im a ordinary girl and a BEUTIFUL one too :)

Wednesday, 17 August 2011

GADIS SEMASA yg kau INGINKAN :)

WOOF WOOF WOOF :) . bbyuse si kecikk telah kembali untuk menyinari belognya :) weehue ..
Hari ini adala 17 august 2011. tidak sedar puasa sudah dkt 3 mggu lbih .alhmdulilh. stakat ini saya blm lagi bocorr seharian .. tp stghri .. ada laa... HAHA ~! penat sngt . sibuk bejual kat bazaar lg. soo .GODAAN tu byk sgt. hhe. ~! dah 3 hari ak puasa tanpa sahur dan bersendrian . hhuu . ~! best juga. tp mw ngat .duk sibuk buat kerja. ..begegar pula badan . mcm mw pitam pun ada. huhu . kemrin . hujan lebat . habis basah satu bdan .. hhu .
ALHAMDULILAH .. FEVER ndada. tp FLU .. ada. haha ~!!! tidur pun payh .,. jam 2 bru dpt tdur.. hhu ..
now. saya d rumh , sbb skt sgt bdan . tidak tergaya nak bejln bgn sgla. ~!! my mum n dady pla jdi mngsa bejual d bazaar . hee ~!! soriee..
sudah duk rumah . benda yg saya kena buat . ptutnya tidurr.. HAHA.. but i CANT ~!
sooo ... terpksa la bawa bdan . mengemas rumah ... lap tngkapp ... lap2 almarii ... buat la sgalaa kemas rumah .almaklum la.. nak rayaaa...  ~!! hehe ...
teda lag bndaa nak cakap kat sini ... ada sumbody da lupakan saya .. sooo .. saya nda twu lag nak kata apa.
dalam hati ada taman ..soo .. mest sayaa rindu akan dia :/ okey bye..
❤ bbyuse

No comments:

Post a Comment